Rabu, 11 April 2012

" Pulanglah Cinta "




Saat malam datang menjelang..
Ku teringat akan diri'mu..
Tutur kata'mu yang manja..
Canda gurau'mu yang selalu membuat aku tersenyum..
Tapi aku takut..
Takut kehilangan diri'mu dan cinta'mu..
Aku takut kehilangan sinar diri'mu..
Aku mohon......
Jangan kau tinggalkan aku..
Aku butuh diri'mu disini..
Yang akan menghibur dan menemani'ku..
Disetiap langkah dan waktu'ku.....



Penantianku akan sirna..
Berganti seribu bahagia..
Indahnya kasihmu masih dihati..
Selalu ku jaga hingga akhir nanti..
Bersemi indah disanubari..
Kan ku jaga hingga aku mati..
Pulanglah cinta..
Peluk aku dengan sejuta rasa..
Buang hampa gantikan ceria..
Dan merajut cerita cinta kita berdua..


By : Djefry Jamlean

@Pujangga-Pujangga Sulut
Medio 24 February'12, Pukul: 01 Pm

Tidak ada komentar:

Posting Komentar